.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اختصاص هزار و 657 طرح اشتغالزائی در استان از محل بنگاههای زود بازده گفت: سرمایه گذاران مازندرانی که تسهیلات دریافت کرده اند240 میلیارد تومان به بانک ها بدهی دارند. 

 به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ولی الله فرزانه با بیان مطلب فوق در نخستین همایش شوراها و دهیاری های بخش مرکزی قائمشهر در فرمانداری این شهرستان افزود: چهار هزار فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغالزائی امسال با اختصاص تسهیلات اشتغالزائی در مازندران ایجاد می شود.

فرزانه در ادامه در خصوص اهمیت دهیاری های تصریح کرد: اولین وظیفه شورای شهر و روستا انتخاب شهردار و دهیار است و در صورت انتخاب درست زمینه نظارت و فعالیت اعضای شورا فراهم می شود.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران افزود: در سال گذشته به 95 روستا تسهیلات اشتغالزائی پرداخت شد که در سال جاری به 300 روستا افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: امسال 60 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال روستائیان اختصاص می یابد.

فرماندار قائمشهر نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: این شهرستان در اختصاص اعتبار صندوق مهر امام رضا (ع) رتبه برتر استان را کسب کرد.

حسن قلی زاده سیاهکلائی افزود: صندوق مهر امام رضا(ع) تاکنون به 4هزار و 875 متقاضی وام ازدواج به چهار هزار و 500 نفر وام ازدواج پرداخت کرد.

وی از آغاز عملیات اجرائی شهرک کشاورزی کیاکلا با اعتباری معادل 240 میلیون تومان خبر داد و گفت: با تائید از اداره منابع طبیعی عملیات اجرائی احداث شهرک دامپروری مازندران آغاز خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.